MĀRKETINGA STRATĒĢIJA

Jau kopš pašiem uzņēmējdarbības pirmsākumiem biznesa attīstītība iet roku rokā ar mārketingu un spēju piesaistīt klientus, izmantojot veiksmīgu mārketinga stratēģiju. Mūsu sabiedrība mainās elpu aizraujošā tempā un arvien straujāk, ko pierāda tas, ka revolucionāro pārmaiņu iespaidā uzņēmuma pasniegšanas paņēmieni ir mainījušies un līdz ar to transformāciju piedzīvojusi arī mārketinga vide.

Mārketinga stratēģija ir tā, kas vieno visas uzņēmuma mārketinga aktivitātes vienā veselumā, kā arī nosaka kopējās vadlīnijas, pēc kurām darboties un plānot mārketinga aktivitātes saskaņā ar kopējiem uzņēmuma mērķiem.

Lai sasniegtu tos klientus, kurus ir jāsasniedz, ar labu produktu nepietiek, ir jābūt arī vienotai stratēģijai. Efektīvas stratēģijas radīšanai nepieciešama pamatīga tirgus izpēte, plānošana, analīze, pieredze un zināšanas.

Programmas ietvaros eksperti palīdzēs iepazīsties ar mārketinga instrumentiem, kuri efektīvi kalpos Jūsu biznesa mērķu sasniegšanai šodienas mainīgajā mārketinga vidē.

Programma sedz saistītos maksājumus 25 – 100% apmērā.